Jesień

W tygodniu, gdy grafik jest napięty, jesień podziwiałam jedynie z okna, domowego i służbowego, dziś znalazłam chwilę, by powłóczyć się po parku położonym „po sąsiedzku”.

Towarzyszyli mi pędzący na swych jednośladach synowie, świetnie bawili się ze znajomymi spotkanymi na placu zabaw i z równą, co ja, radością odwiedzali „stare kąty”. W tym parku bowiem nauczyłam się cieszyć chwilą, zapatrywać w piękno natury i dostrzegać upływ czasu.

Spacerowałam uwieczniając widoki zapierające dech w piersiach, cieszyłam oczy tym, co natura oferuje jesienią i wspominałam długie chwile spędzane w tym parku.

Poniżej kilka „widokówek” … .

Skomentuj

