Wszystko przez okładkę!

Pewnego popołudnia zaprosiłam Szymka na wspólną wyprawę po książki zdradziwszy mu, że dostanie od nas „Minecraft dla początkujących”, do którego wzdychał już jakiś czas.

Ponieważ lubię się pobawić moimi dziećmi i ich cechami charakterystycznymi, poprosiłam Szymka, by się nie wygadał Tomkowi, jaką książkę kupimy.

Po około trzech minutach usłyszałam młodsze dziecię:

-Mamo! Tomek już wie!

-Co wie?

-Że kupimy podręcznik dla początkujących do Minecrafta.

-A skąd to wie?

Chyba zaskoczył mnie poziom mojej ignorancji, bo tonem: „Ależ to oczywista oczywistość!” powiedział:

-Bo on jest z kilofem!

Skomentuj

