Wspomnienia

Mam ostatnio okazję pobyć częściej sam na sam z Szymkiem i oboje cieszymy się tym czasem korzystając z niego na różne sposoby-czytamy, bawimy się klockami, wałkonimy się na naszym łóżku, pracujemy w kuchni razem.

 Wczoraj spytałam go, czy chce zobaczyć, jak zachowywał się, gdy był mały. Zgodził się chętnie, wybraliśmy film z okresu, gdy miał siedem miesięcy i próbował swojego aparatu mowy zabawnie wywijając usta.

Szymek śmiał się w głos, ja się rozmarzyłam, wzruszyłam i zatęskniłam, Szymek przestał się śmiać, oglądał siebie w ciszy, aż w końcu spytał:

-To naprawdę ja, mamo?

Ja sama czasem nie mogę uwierzyć, że to ci sami, którzy mieścili mi się na przedramieniu …

3 uwagi do wpisu “Wspomnienia

  1. Moja Jagódka ma dopiero 4,5 miesiąca, a ja już wracając do jej pierwszych zdjęć patrzę na nie z sentymentem i zastanawiam się, jak to możliwe, że tak szybko urosła..

    • Człowiek tak czeka, aż minie okres noworodkowy, aż dziecko siądzie, zacznie raczkować, chodzić, mówić, pójdzie do instytucji, a potem … zaskoczenie, że tyle już za nim … .
      Pozdrawiam i życzę miłej kontynuacji!

Skomentuj

