Kto?

Musiałam znowu iść z synem do lekarza, a że nie porozmawiałam wcześniej o tym, co się będzie działo, miałam „robotę na potem”.

Kiedy tak tłumaczyłam, że trzeba trochę dogonić naturę, bo zwykle się to samo robi, ale u niego nie chciało, syn spytał:

-Kto składa człowieka, mamo?

Najpierw zdębiałam, a potem wyjaśniałam, że „nieco” różnimy się od ludzików lego i nie ma fabryki rąk, głów i nóg ludzkich, bo powstajemy z dwóch małych komórek, które zmieniają się tak dużo razy, że przybieramy postać człowieka.

Zamilkliśmy. Syn pewnie usiłował ogarnąć temat.

A ja zachwycałam się pomysłem Stwórcy na „fabrykę ludzi”.

Jedna uwaga do wpisu “Kto?

Skomentuj

