Kawa i ja. Mąż i ja.

Z powodu badania (Tak naprawdę myślę: przez to głupie badanie) mogę dziś wypić najwyżej jedną kawę, więc oczywiście najchętniej bym wypiła dziesięć.

Chodzę taka pragnąca po domu, wzdycham, tęsknie spoglądam na ekspres, zabijam kolejną cząstkę siebie, gdy uświadamiam sobie, że jednak kawy nie będzie, a moje kochanie mnie wspiera wygłaszając komunikaty jak poniżej:

-Czy ja sobie mogę w kąciku, odwrócony tyłem wypić kawę?

-Muszę na zakupy.

-A to zrobię sobie podwójną, dużą z bitym mlekiem.

Już mnie nie ma!

Jedna uwaga do wpisu “Kawa i ja. Mąż i ja.

Skomentuj

