Kotku …. gacie

Pochwalę chłopców, że przed wyjazdem na święta bardzo pomogli mi w pakowaniu praktycznie samodzielnie kompletując swoje „worki”. Tym bardziej byłam zdziwiona, gdy mama spytała:

-Ewa, gdzie on ma majtki?

Pewna byłam, że chodzi o Tomka, który wybrał sobie jedyną żółtą torbę, której po prostu nie mógł nie zauważyć. Odkrzyknęłam idąc jednak do pokoju:

-Jak to gdzie? W żółtej torbie. Sam pakował.

Na miejscu zobaczyłam, że to Szymek szuka majtek, przeprosiłam i zaczęłam szukać worka Szymka, a ten śmiejąc się spytał:

-Kotku? Czy widziałaś gdzieś moje gacie?

(Dla niewtajemniczonych, na przykład rodziców dziewczynek, dodam, że jest to tekst z filmu „Lego przygoda”, ulubiony przez moich synów pewnie dlatego, że sobie z mężem „kotkujemy”, również prosząc o pomoc w zlokalizowaniu czegoś.)

Skomentuj

