Za małe będą, mamo!

W poniedziałkowy poranek „rozbiadoliłam” się,  że zapomniałam przynieść swoje wiosenne buty, synowie zainteresowali się moim problemem pytając:

-I co teraz, mamo?

-Nie wiem. Chyba pójdę boso.

Młodszy syn rozwiązał mój problem mówiąc z tym cudownym błyskiem śmiałości, ba, zuchwałości nawet, w oku:

-Trudno, mamo. Będziesz musiała iść w moich butach.

Odpowiedziałam:

-Dobry pomysł, Fif! Dzięki!

Gdy wychodziłam z pokoju, gonił mnie Szymka komunikat:

-Nie! Mamo! Za małe będą na ciebie przecież!

Skomentuj

