Przykrywka na kaszel

Polegując z młodszym synem użaliłam się nad nim i powiedziałam:

-Ten kaszel to ci chyba trzeba przytkać, Szymek, bo cię męczy i męczy.

Syn spytał:

-A jak?

Wyjaśniłam:

-Normalnie. Taką przykrywkę się wkłada do gardła i kaszel znika.

Syn raz jeszcze chciał usłyszeć, że … go słuch nie myli i spytał:

-Naprawdę, mamo?

Poprosiłam go o wyrażenie swojego sądu i spytałam:

-A jak myślisz?

Wciąż niepewnie, ale odważył się powiedzieć swoje zdanie:

-Chyba lekarstwo.

Jedna uwaga do wpisu “Przykrywka na kaszel

Skomentuj

