Powitanie 2014 roku

Dzisiejszy dzień zaczął się później i był … powolny, nieśpieszny, zaspany. Drzemałam po obiedzie, a w tle darł się Struś i Kojot, a czasem śmiały moje dzieci.

Po drzemce weszłam do kuchni i na lodówce znalazłam taką oto listę:

IMG_7045

Zaczęłam zastanawiać się, jakie są moje „wesołe dni” tego Nowego Roku i … dużo się powtarza, choć mam też swoje. Niekoniecznie kolejne osiemnaste urodziny!

Dobrego roku 2014!

Jedna uwaga do wpisu “Powitanie 2014 roku

  1. Wszystkiego dobrego i dużo wesołego w nowym roku!
    P.s. 1) bardzo dziękuję za kartkę! Jak otworzyłam kopertę to padłam z wrażenia! Jest piękna! Cudna! Uśmiech nie schodził mi z twarzy cały dzień (tym bardziej, że tego dnia dostałam też kartkę od Farellki)! Oryginalna i extra namalowana! Jedna z najładniejszych jakie kiedykolwiek dostałam! p.s.2) „ludziki” trochę przypominały mi przybyszy z Mat Planety :)))))))))

Skomentuj

