Niebieszko

Odkąd Szymek „zakumał” literki, niesamowicie się z tego cieszy, gorliwie trenuje nowe umiejętności pisząc … książki (o Batmanie), notatki (o Batmanie), życzenia (również Batmanowi). W tych swoich literkach zakodował nawet adwentowe postanowienia … . I … nie dotyczyły one Batmana.

Bardzo polubił pisanie po lodówce. Rozczulił mnie zupełnie wpisując nasze imiona, moje i Tomka cudownie „przeinaczając” na EFA i TOMÓŚ:

IMG_6937

Kiedyś dołączył do niego Tomek i musieli dzielić się jednym pisakiem. Czekając na swoją kolej, Szymek zwrócił się do mnie z pomysłem:

-A czemu nie kupisz dwóch pisaków, mamo? Żeby ja i Tomek mogli pisać razem?

Podumałam chwilę, pochwaliłam pomysł i zakupiłam dwa kolejne kolory.

Od tej pory średnio raz dziennie na lodówce, pod listą zakupów, której nie wolno panom młodszym tykać (chyba że zauważą jakiś brak w domu), kwiatek, Batmana, albo inne niespodzianki.

Dziś Szymek rysował mi kwiatka. Gdy narysował łodygę i kwiat, zawołał mnie:

-Mamo! Chodź zobaczyć!

Obejrzałam, pochwaliłam i spytałam:

-A co będziesz rysował niebieskim?

-Żółtko. Niebieszko.

Od razu przeszedł do niezbędnych wyjaśnień pokazując mi „niebieszko” paluszkiem:

-To znaczy, że jest niebieskie.

IMG_6962

Jedna uwaga do wpisu “Niebieszko

  1. Słodkie! Też chcę pisać po lodówce! Kurcze, ale musi być frajdy przy znajdywaniu codziennie na niej wpisów i rysunków! 🙂

Skomentuj

