Domowa polędwica łososiowa

Według przepisu znalezionego przez męża na youtube zrobiłam polędwicę łososiową i dziś jej skosztowaliśmy rodzinnie.

Przeszła najważniejszy test poczyniony przez naszych synusiów iiii … ZDAŁA!

A ja to sobie nawet „pozwoliłam” nieco.20131022_112826

5 uwag do wpisu “Domowa polędwica łososiowa

  1. a ja lubie lososiowa od henryka kani, jak domowa mojej mamy, ale w końcu sprobuje mzoe zorbic sama jakas wedline:P

  2. tez probowalam tej od Kani. wprawdzie do domowych wyrobow sie nie umywa ale sposrod wszystkich tych sklepowych to jest jak dla mnie najlepsza

Skomentuj

