„Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie”…

Łódź Odysa

22.04.2013 (IAR) – Skalę trudności egzaminów gimnazjalnych dostosowuje się do poziomu uczniów – alarmuje „Dziennik Gazeta Prawna”. Dlatego wyniki młodzieży w testach sprawdzających wiedzę są dobre.

W gazecie czytamy, że uczniowie nauczyli się schematu rozwiązywania testów, dlatego te idą im całkiem dobrze. „Kłopot z testami polega na tym, że pod testy jest do nich dostosowany cały proces edu­kacyjny. Pod nie się uczą dzie­ci” – powiedział „Dziennikowi Gazecie Prawnej” Jacek Strzemieczny z Centrum Edukacji Obywa­telskiej.

Gimnazjaliści polegają jednak na pytaniach otwartych, wymagających analitycznego myślenia. Jest ich jednak coraz mniej. Poza tym, poziom egzaminu jest dostosowywany do wiedzy, którą prezentują uczniowie z danego rocznika. Jeśli jest on gorszy, wymagania zostają obniżone, jeśli lepszy – podwyższone. (SIC!)

Dziś uczniowie gimnazjów zmierzą się z testami z części humanistycznej.

Więcej w „Dzienniku Gazecie Prawnej”.

za pomocą „Dziennik Gazeta Prawna” Szkoła w niskim standardzie – Stooq.

…Ja się tylko zastanawiam kiedy zostanie zniesiony „faszystowski…

View original post 296 słów więcej

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s