Filozoficzne rozmowy ojca z synem

Dziś rano wyraziłam głośno tęsknotę za mężem, który drugi dzień (słownie: DRUGI) jest w stolicy na konferencji i od razu dołączył do mnie Tomek mówiąc:

-Ja też tęsknię za tatusiem. Za wspólnymi śniadaniami.

Zaciekawiło mnie to, w czym te śniadania z tatusiem są szczególne, więc spytałam:

-A czego ci w tych śniadaniach brakuje?

-Naszych filozoficznych rozmów.

Zaskoczył mnie i zaciekawił jeszcze bardziej, więc pytałam dalej:

-O! A o czym te rozmowy filozoficzne toczycie zwykle?

-No o grach. O Lego Batman albo Minecrafcie.

Męska filozofia mnie … zaskoczyła.

Nie pierwszy i chyba nie ostatni raz.

2 uwagi do wpisu “Filozoficzne rozmowy ojca z synem

Skomentuj

