Lego Star Wars

Wczoraj moi mężczyźni byli z wizytą u babci w Brzesku, wrócili późnym wieczorem i jakoś tak od wejścia ich oczęta tęsknie spoglądały w kierunku … PS. Wczoraj bowiem zostali obdarowani nową grą- Lego Star Wars.

Nie byłabym sobą, gdybym nie zamieszała solidnie, więc spytałam:

-To wy nawet z mamusią słowa nie chcecie zamienić po powrocie?

Szymek odpowiedział szczerze:

-Nie.

A Tomek zaczął „pucować”, czyli silił się na dialog:

-Wiesz, mamo? Jak tam było w pracy?

Zwolniłam go z tej rozmowy szczerze się śmiejąc, ale po chwili znowu „zaatakowałam”:

-Chłopaki! Czy bardziej byłoby wam przykro, gdyby mnie nie było czy PS?

Tomek odparł szybko i zdecydowanie:

-Mnie! To znaczy, ciebie!

Szymek się nie wypowiadał, więc go przycisnęłam ponawiając pytanie no i dostałam, co chciałam:

-PS!

Tomek, który ostatnio mocno pracuje nad bratem w temacie ogłady domowej szepnął:

-Mamy, Szymek! Nie PS!

Znowu się pośmiałam i cierpliwie poczekałam na swoją kolej, gdy już głód misji w kosmosie został zaspokojony.

Jedna uwaga do wpisu “Lego Star Wars

  1. Great goods from you, man. I’ve take note your stuff previous
    to and you are simply too magnificent. I really like what you have acquired here, really like what you’re stating and the way in which wherein you are saying it.
    You make it enjoyable and you still take care of to stay it sensible.
    I cant wait to read far more from you. This is actually a tremendous site.

Skomentuj

